Overslaan en naar de inhoud gaan

Story: glossy cover en groter formaat

Story, een uitgave van Sanoma Uitgevers, verschijnt vanaf deze week in een vernieuwde vorm. Het roddelblad, dat net als haar concurrenten…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Daarnaast is de vormgeving opgefrist, met nog meer aandacht voor beeld en krijgt het blad een tone of voice met meer humor. De bedoeling van de restyling is volgens uitgever Wouter Verkennis dat Story een jongere lezersgroep gaat aanspreken: waar de gemiddelde lezer tot nu toe ouder dan vijftig was, wordt de doelgroep nu 35- tot 40-jarigen.
De roddelbladen ondervinden de laatste jaren erg veel concurrentie van andere media, omdat entertainment en gossip erg ‘in’ is. Omdat tv-programma’s als RTL Boulevard en SBS Shownieuws sneller zijn in het brengen van ‘nieuws’, gaat Story zich aldus Verkennis meer richten op ‘de verhalen achter het nieuws’.
De restyling gaat gepaard met een campagne van de hand van Ubachs Wisbrun. Pay off: ‘Waar rook is, is Story’.

related partner content for mobile comes here

Tegelijkertijd start er deze week een vernieuwde site: .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in