Story: glossy cover en groter formaat
Daarnaast is de vormgeving opgefrist, met nog meer aandacht voor beeld en krijgt het blad een tone of voice met meer humor. De bedoeling van de restyling is volgens uitgever Wouter Verkennis dat Story een jongere lezersgroep gaat aanspreken: waar de gemiddelde lezer tot nu toe ouder dan vijftig was, wordt de doelgroep nu 35- tot 40-jarigen.
De roddelbladen ondervinden de laatste jaren erg veel concurrentie van andere media, omdat entertainment en gossip erg ‘in’ is. Omdat tv-programma’s als RTL Boulevard en SBS Shownieuws sneller zijn in het brengen van ‘nieuws’, gaat Story zich aldus Verkennis meer richten op ‘de verhalen achter het nieuws’.
De restyling gaat gepaard met een campagne van de hand van Ubachs Wisbrun. Pay off: ‘Waar rook is, is Story’.
Tegelijkertijd start er deze week een vernieuwde site: www.story.nl.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid