Bavaria vindt het tijd voor echte mannen
In deze spot, volgens het biermerk een wake-up call voor mannelijk Nederland, is in een serie opeenvolgende scènes te zien hoe een aantal heren er ineens achterkomt dat ze hun mannelijkheid langzamerhand zijn kwijtgeraakt. Vroeger vochten ze om eten, nu kopen ze het in de supermarkt. Al deze mannen breken los uit hun dagelijkse routine en herontdekken het man zijn in een reis uit de stad, door de wildernis naar het epicentrum van mannelijkheid: de kroeg.
Kortom, de man is tegenwoordig überseksueel. Hij heeft zijn vriendinnen ingeruild voor ‘maten’, is overal de beste in, kan een hartig woordje meepraten over voetbal met mannen en over gevoelens met vrouwen, en is een ideale vader voor zijn kinderen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisDe nieuwe Bavaria-campagne appelleert aan het gevoel van vrijheid en individualiteit dat in elke man verscholen zit. Kort nadat de commercials in de bioscopen en op televisie verschijnen, komen allerlei extra’s als T-shirts, Boomerangkaarten, printadvertenties en promoties.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid