Overslaan en naar de inhoud gaan

Bavaria vindt het tijd voor echte mannen

‘Mannen moeten weer echt mannen worden’, aldus Peter Swinkels, directeur Bavaria over de nieuwe campagne die 30 maart van start gaat.…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

In deze spot, volgens het biermerk een wake-up call voor mannelijk Nederland, is in een serie opeenvolgende scènes te zien hoe een aantal heren er ineens achterkomt dat ze hun mannelijkheid langzamerhand zijn kwijtgeraakt. Vroeger vochten ze om eten, nu kopen ze het in de supermarkt. Al deze mannen breken los uit hun dagelijkse routine en herontdekken het man zijn in een reis uit de stad, door de wildernis naar het epicentrum van mannelijkheid: de kroeg.

related partner content for mobile comes here

Kortom, de man is tegenwoordig überseksueel. Hij heeft zijn vriendinnen ingeruild voor ‘maten’, is overal de beste in, kan een hartig woordje meepraten over voetbal met mannen en over gevoelens met vrouwen, en is een ideale vader voor zijn kinderen.

De nieuwe Bavaria-campagne appelleert aan het gevoel van vrijheid en individualiteit dat in elke man verscholen zit. Kort nadat de commercials in de bioscopen en op televisie verschijnen, komen allerlei extra’s als T-shirts, Boomerangkaarten, printadvertenties en promoties.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in