Overslaan en naar de inhoud gaan

Sanoma en Cendris beginnen samenwerking

Data- en documentmanagementbedrijf Cendris en Sanoma Uitgevers gaan samenwerken op het gebied van klantwerving en –behoud.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Cendris krijgt hierbij de beschikking over de abonneebestanden van Sanoma Uitgevers voor adresverhuur en datakwaliteitdoeleinden. Cendris gaat deze data ook gebruiken om zijn Nationaal Consumenten Bestand verder uit te bouwen. Daarmee heeft het naar eigen zeggen de beschikking over de meest complete zakelijke- en consumentendatabases van Nederland met bijna 18 miljoen doelgroepadressen.

related partner content for mobile comes here

Sanoma Uitgevers op zijn beurt zal de kennis, producten en diensten van Cendris inzetten ten behoeve van de marketing- en salesactiviteiten. Hiervoor zullen onder andere het Nationaal Consumenten Bestand, de segmentatiesystemen van Cendris en de TPG Post Verhuisservice worden ingezet. Naast het werven van nieuwe abonnees staat bij de samenwerking ook het behouden van bestaande abonnees centraal.

‘De strategische samenwerking past in de visie van Cendris om steeds meer als doelgroepadviseur naar voren te treden,’aldus Frank de Beun, sales director Cendris.

‘De samenwerking op het gebied van consumenten data is een mooie aanvulling op de al bestaande samenwerking met TPG Post en Cendris op het gebied van distributie en datamanagement’, zegt Stefan Hutten, director consumer & trade marketing bij Sanoma Uitgevers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in