Overslaan en naar de inhoud gaan

Netto tv-bestedingen stijgen in eerste kwartaal

De netto bestedingen voor televisiereclame zijn in het eerste kwartaal 2006 toegenomen tot 157 miljoen euro.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het in 2005 ingezette herstel van de televisiereclamemarkt zet in 2006 krachtig door, meldt de Stichting tot Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame Spot. De bestedingen zijn met 4,9 procent gegroeid in vergelijking met het eerste kwartaal in 2005.

related partner content for mobile comes here

De toename van de bestedingen is te zien in verschillende sectoren. Sterke groei is er bij FMCG fabrikanten (Fast Moving Consumer Goods) en bij de retailers. Daarnaast zijn de bestedingen van banken, verzekeringen en energiebedrijven verder toegenomen.

SPOT heeft in januari de verwachting uitgesproken dat de gemiddelde groei voor 2006 zal uitkomen op 5 procent. Het betreft hier de bestedingen binnen reclameblokken voor spot-advertising.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in