Netto tv-bestedingen stijgen in eerste kwartaal
De netto bestedingen voor televisiereclame zijn in het eerste kwartaal 2006 toegenomen tot 157 miljoen euro.
Het in 2005 ingezette herstel van de televisiereclamemarkt zet in 2006 krachtig door, meldt de Stichting tot Promotie en Optimalisatie van Televisiereclame Spot. De bestedingen zijn met 4,9 procent gegroeid in vergelijking met het eerste kwartaal in 2005.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
De toename van de bestedingen is te zien in verschillende sectoren. Sterke groei is er bij FMCG fabrikanten (Fast Moving Consumer Goods) en bij de retailers. Daarnaast zijn de bestedingen van banken, verzekeringen en energiebedrijven verder toegenomen.
Vacatures
Accountmanager
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaSPOT heeft in januari de verwachting uitgesproken dat de gemiddelde groei voor 2006 zal uitkomen op 5 procent. Het betreft hier de bestedingen binnen reclameblokken voor spot-advertising.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid