Overslaan en naar de inhoud gaan

Philips contra TiVo

Met TiVo en andere digitale recorders kunnen digitale kijkers uw reclame gemakkelijk wegzappen. Daar wordt nog, schreef Molblog eerder,…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Met TiVo en andere digitale recorders kunnen digitale kijkers uw reclame gemakkelijk wegzappen. Daar wordt nog, , weinig gebruik van gemaakt. Toch zit de vrees voor de TiVo etc. er bij marketeers goed in. Philips schiet hen nu te hulp.

related partner content for mobile comes here

Philips, zo maakte software om het wegzappen van reclame tijdens digitaal kijken ongedaan te maken. Sterker nog, de vinding werkt niet enkel voor digitale opnames, maar ook voor het live kijken naar tv-reclame. Voorwaarde is wel dat dit gebeurt via het zogenaamde MHP-platform maar dat is zo langzamerhand de standaard.

Het grappige van de patentaanvraag is, en dat schrijven de onderzoekers in Eindhoven dan ook fijn op, dat ze verwachten er niet bepaald de handen voor op elkaar te krijgen bij kijkers.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in