
Met TiVo en andere digitale recorders kunnen digitale kijkers uw reclame gemakkelijk wegzappen. Daar wordt nog, schreef Molblog eerder, weinig gebruik van gemaakt. Toch zit de vrees voor de TiVo etc. er bij marketeers goed in. Philips schiet hen nu te hulp.
Philips, zo ontdekte NewScientist maakte software om het wegzappen van reclame tijdens digitaal kijken ongedaan te maken. Sterker nog, de vinding werkt niet enkel voor digitale opnames, maar ook voor het live kijken naar tv-reclame. Voorwaarde is wel dat dit gebeurt via het zogenaamde MHP-platform maar dat is zo langzamerhand de standaard.
Vacatures
Event Manager
Stichting Anne-BoCommunicatiemedewerker studentenwerving en -voorlichting
TU DelftClient Services Director - Media
ScheepensHet grappige van de patentaanvraag is, en dat schrijven de onderzoekers in Eindhoven dan ook fijn op, dat ze verwachten er niet bepaald de handen voor op elkaar te krijgen bij kijkers.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word abonnee