Kjeld Nuis helpt Nederlanders gezonder te eten


De Belgische formule Foodmaker gaat zijn Vedge Bags - gezonde kant- en klaarmaaltijden - nu ook in Nederland bezorgen. Dat laat het bedrijf donderdag weten. Helemaal onbekend in ons land zijn ze niet: eerder opende het merk saladebars in filialen van Albert Heijn en een restaurant in Den Haag. Met hulp van ambassadeurs Kjeld Nuis en Vincent Kompany spoort de retailer consumenten aan om gezond te eten en meer te bewegen.
De club, die gezond eten wil stimuleren onder het opmerkelijke motto 'Vedge versus Virus', biedt onder meer Vedge Bags aan: maaltijdboxen die (gratis) aan huis worden geleverd. Ook is er het ‘Back on track-plan’, een gezondheidskuur van een week of twee weken met enkel gezonde gerechten: ontbijt, lunch, tussendoortje en avondeten.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWinkelconcept van het jaar
Tijdens de eerste lockdown in België moesten alle 14 restaurants van Foodmaker dicht en viel de omzet met negentig procent terug. In twee weken tijd schakelde het bedrijf over van een offline restaurantketen naar een online shop. Foodmaker won daarmee de titel ‘winkelconcept van het jaar’ en liet concurrenten Ikea en Decathlon achter zich.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid