24Talk | Greenchoice, challenger in de energiemarkt
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
Frederieke Anema is ruim 2 jaar marketingmanager van Greenchoice. Marketing bij Greenchoice betekent dagelijks bezig zijn met uitbouwen van het duurzame merk Greenchoice, de binding met onze klanten versterken en voortdurend te blijven innoveren op het gebied van digitalisering en proposities. Alles staat in het teken om samen met onze klanten groene keuzes te maken. Greenchoice voorziet meer dan 600 duizend klanten van 100% groene stroom uit Nederland, stimuleert iedereen om energie te besparen en biedt hulp bij het zelf opwekken ervan. Bij Greenchoice werken ruim 500 medewerkers iedere dag om de groene keuzes voor de klanten te realiseren.
Ook in bijzondere tijden bundelen BVA, VEA & Adformatie hun krachten tijdens 24Festival, de combinatie van het congres MarketingLive! en de Effie Awards Show.
Lees meerDoor de verscherping van de (beperkende) maatregelen rondom COVID-19 wordt het 24Festival volledig digitaal én zonder fysieke bezoekers. De diverse onderdelen van het programma worden omgebouwd tot een digitaal aantrekkelijk programma en uitgezonden door de diverse platformen van de organiserende partijen VEA, BVA en Adformatie.
Dick van der Lecq, voorzitter 24Festival: ‘We zijn supertrots dat we het meest prestigieuze marketingevent in deze vorm door kunnen laten aan, en daarbij toegankelijker maken dan ooit.’
24Festival is hèt jaarlijkse evenement waar professionals in reclame, communicatie, marketing en design elkaar ontmoeten en inspireren. 24Festival, voorheen bekend als de 24 uur van de Reclame, is een initiatief van de VEA (Vereniging van Communicatie Adviesbureaus) en BVA (Bond van Adverteerders) in samenwerking met Adformatie.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid