Karnika Goel Communicatietalent van het jaar 2011


De vakjury koos voor Karnika omdat zij het begrip effectief communiceren extra lading geeft, zeer resultaatgericht is en daar vanuit overtuiging aan werkt en op stuurt. De 26-jarige Karnika is werkzaam als senior Communications Officer bij DSM.
Juryvoorzitter Monique Opdam sprak lovende woorden over Karnika. "Ze heeft een helder en inspirerend mantra in haar denken en handelen: what, why, wow. En dat gaat over hoe je mensen meekrijgt, echt inzoomt op behoefte en vervolgens helder richting geeft. Daar ging ze vanuit overtuiging en kracht over in discussie met ons, zowel tijdens de selectiedag als tijdens de presentatie voor de jury. Ook vandaag toonde ze diezelfde focus", aldus Opdam. "Karnika is nu 26 en heeft toch al bij drie redelijk technische en complexe organisaties verandering teweeggebracht. Zowel bij TNO, Philips als DSM heeft ze de factor mens en emotie toegevoegd aan techniek. Daarmee is zij wat ons betreft het Communicatietalent van het jaar 2011."
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSKarnika Goel liet mede-finalisten Andrada Morar (24) en Liedeke Pol (29) achter zich. De verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar heeft tot doel de ontwikkeling van talentvolle communicatieprofessionals te stimuleren, het talent een podium te bieden en vanuit eigen visie impuls te geven aan de ontwikkeling van het vak. Gezocht is naar een talent jonger dan 30 jaar, die een aantoonbare en effectieve bijdrage heeft geleverd op het gebied van communicatie en een voorbeeld is voor vakgenoten.
De winnares ging naar huis met een opleidingsbudget bij SRM ter waarde van € 3.250, persoonlijke coaching via Yacht, gratis deelname aan het najaarscongres van vakblad Communicatie, een jaarabonnement op vakblad Communicatie, gratis deelname aan het Logeion Communicatiecongres 2012 en een jaarlidmaatschap van Logeion. (bron: logeion.nl)
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid