Overslaan en naar de inhoud gaan

Karnika Goel Communicatietalent van het jaar 2011

Karnika Goel is gekozen tot CommunicatieTalent van het Jaar 2011. De verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar is een initiatief van…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De vakjury koos voor Karnika omdat zij het begrip effectief communiceren extra lading geeft, zeer resultaatgericht is en daar vanuit overtuiging aan werkt en op stuurt. De 26-jarige Karnika is werkzaam als senior Communications Officer bij DSM.

related partner content for mobile comes here

Juryvoorzitter Monique Opdam sprak lovende woorden over Karnika. "Ze heeft een helder en inspirerend mantra in haar denken en handelen: what, why, wow. En dat gaat over hoe je mensen meekrijgt, echt inzoomt op behoefte en vervolgens helder richting geeft. Daar ging ze vanuit overtuiging en kracht over in discussie met ons, zowel tijdens de selectiedag als tijdens de presentatie voor de jury. Ook vandaag toonde ze diezelfde focus", aldus Opdam. "Karnika is nu 26 en heeft toch al bij drie redelijk technische en complexe organisaties verandering teweeggebracht. Zowel bij TNO, Philips als DSM heeft ze de factor mens en emotie toegevoegd aan techniek. Daarmee is zij wat ons betreft het Communicatietalent van het jaar 2011."

Karnika Goel liet mede-finalisten Andrada Morar (24) en Liedeke Pol (29) achter zich. De verkiezing CommunicatieTalent van het Jaar heeft tot doel de ontwikkeling van talentvolle communicatieprofessionals te stimuleren, het talent een podium te bieden en vanuit eigen visie impuls te geven aan de ontwikkeling van het vak. Gezocht is naar een talent jonger dan 30 jaar, die een aantoonbare en effectieve bijdrage heeft geleverd op het gebied van communicatie en een voorbeeld is voor vakgenoten.

De winnares ging naar huis met een opleidingsbudget bij SRM ter waarde van € 3.250, persoonlijke coaching via Yacht, gratis deelname aan het najaarscongres van vakblad Communicatie, een jaarabonnement op vakblad Communicatie, gratis deelname aan het Logeion Communicatiecongres 2012 en een jaarlidmaatschap van Logeion. (bron: logeion.nl)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in