Saab: de community is de motor (Brandbarometer)
In de laatste Brandbarometers staat er al enige tijd een oud vertrouwd automerk: Saab. Op nummer 19. De trots van Trollhättan is van…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
In de laatste Brandbarometers staat er al enige tijd een oud vertrouwd automerk: Saab. Op nummer 19. De trots van Trollhättan is van oudsher de auto die stond voor vrijzinnigheid. Een klassieke niche: onafhankelijk, liberaal, het ideale vervoermiddel voor de vrijeberoeper. Voor de huisarts, de advocaat en de reclamemaker. Met haar frisse eigenwijsheid koesterde Saab een zeer trouwe groep fans. De Saabrijders vormden een community avant la lettre. Naar de Brandbarometer
related partner content for mobile comes here
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROS
related partner content comes here
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid