Overslaan en naar de inhoud gaan

Karen van Bergen (Omnicom): ‘Ik word zo moe van dat gepraat over contentmarketing’

Nieuwe CEO PR-tak Omnicom vindt drie dingen belangrijk: 'talent, talent en talent'
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Toch wel iets om stiekem een beetje trots op te zijn: de nieuwe CEO van de pr-tak van Omnicom, het op een na grootste mediabedrijf ter wereld, is een Nederlandse. Een Nederlandse bovendien die door het gezaghebbende PRWeek uitgeroepen is tot PR Agency Person of The Year. Karen van Bergen, ooit bescheiden begonnen bij Van Luyken PR in Haarlem, is doorgestoten tot de hoogste regionen van het communicatievak. Na drie jaar de baas bij Porter Novelli worldwide te zijn geweest, maakt ze dit jaar weer een forse stap op de carrièreladder.  In Omnicom PR Group zijn de tien van de voornaamste pr- en pa-bureaus van het netwerk – waaronder Porter Novelli, Fleishman Hillard en Ketchum –  verenigd. En Van Bergen is er de baas. ‘De bureaus blijven zelfstandig bestaan. Maar alle ceo’s rapporteren aan mij.’ 

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in