Karen van Bergen (Omnicom): ‘Ik word zo moe van dat gepraat over contentmarketing’
Toch wel iets om stiekem een beetje trots op te zijn: de nieuwe CEO van de pr-tak van Omnicom, het op een na grootste mediabedrijf ter wereld, is een Nederlandse. Een Nederlandse bovendien die door het gezaghebbende PRWeek uitgeroepen is tot PR Agency Person of The Year. Karen van Bergen, ooit bescheiden begonnen bij Van Luyken PR in Haarlem, is doorgestoten tot de hoogste regionen van het communicatievak. Na drie jaar de baas bij Porter Novelli worldwide te zijn geweest, maakt ze dit jaar weer een forse stap op de carrièreladder. In Omnicom PR Group zijn de tien van de voornaamste pr- en pa-bureaus van het netwerk – waaronder Porter Novelli, Fleishman Hillard en Ketchum – verenigd. En Van Bergen is er de baas. ‘De bureaus blijven zelfstandig bestaan. Maar alle ceo’s rapporteren aan mij.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid