Overslaan en naar de inhoud gaan

De keuze van de YouTuber... Jiami Jongejan

In de aanloop naar VEED deelt wekelijks een bekende Nederlandse YouTuber zijn of haar favoriete influencercampagne.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Jiami Jongejan (16) is eigenaar van het blog en YouTube-kanaal JIAMI. Hierin deelt ze haar wereld vol met onderwerpen als beauty, sport, coderen en natuurlijk al dat wat een jonge dame interesseert. Ze was ooit winnaar van de award. Nu is zij druk bezig met haar initiatief "Girls Love 2 Code" waarmee ze haar voorbeeldfunctie en bereik probeert in te zetten om meiden te prikkelen om met de wereld van code in aanraking te komen. Misschien is Jiami wel onze volgende Neelie Kroes in spé. Jiami is ook spreker op Insight VEED.

Welke influencercampagne is jouw favoriet?
&;Die van Nikkie Tutorials en Volkswagen voor veilig rijden.&;

related partner content for mobile comes here



Waarom deze influencercampagne?
&;Ik vind deze campagne erg goed werken, omdat het een van de weinige is die me echt is bijgebleven. Beide merken zijn op eerste gezicht erg verschillend. Maar ze hebben in deze video een heel natuurlijke fit kunnen creëren. Voor een boodschap die verder gaat dan alleen KOOP DIT PRODUCT, en zegt:&;Ga vooral veilig met jezelf en je medemens om&;.

De opzet van de video vind ik ook vet. Het begint echt als een &;Nikki video&; en eindigt dan totaal anders dan je verwacht. Ook goed vind ik dat pas aan het einde het merk aanwezig was. Daardoor begreep ik de connectie tussen beide merken uiteindelijk beter.&;


Welk cijfer (1-10) zou je deze influencercampagne geven?
&;8.&;

Eerste Nederlandse Brand Campagne 2015 Award
Sinds1 maart kunnen marketeers en bureaus hun cases voor de ‘Beste Brand Influencers Campagne 2015’ award. Dit is een vakprijs waarbij de YouTubers zelf kiezen wat zij de beste campagne van het afgelopen jaar vonden. De  winnaar wordt bekend gemaakt op 8 april tijdens de Insight VEED conferentie over influencers, storytellers en social media. 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in