Overslaan en naar de inhoud gaan

Digital Design Case: KLM’s iFly50

50ste editie iFly Magazine gevierd met ultieme reisverzameling
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Om de 50ste editie van iFly KLM Magazine te vieren, creëerde Born05 de ultieme reisverzameling met de 50 meest inspirerende reisbestemmingen, een digitaal koffietafelboek. Het design werd clean gehouden met een focus op de prachtige beelden. Beeld, geluid, motion en interactie zijn dusdanig op elkaar afgestemd dat er een meeslepend geheel ontstaat - voor je het weet heb je vliegtickets geboekt.

Sjors van Hoof, medeoprichter en creatief directeur van Born05: ‘Aan de transities tussen de pagina’s hebben we veel tijd besteed, wat een gaaf, vloeiend effect heeft opgeleverd. Gebruikers kunnen op sommige pagina’s extra content unlocken door de spatiebalk ingedrukt te houden (een button op de mobiele site).

&;Die content verschilt per bestemming, van audiotours en een 360-graden video tot artikelen, video’s en extra foto’s. De muziek onder de site is custom made door Massive Music.’

De website werd snel opgepikt en scoorde tot nu toe al ‘Site of the Day’ bij Awwwards, The FWA en CSS Design Awards.

Meer over de case:

Credits
Design en realisatie: Born05

Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.












Tip: to Dutch Digital Design! 

Check ook van Adformatie:

Meer over Dutch Digital Design in .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in