Overslaan en naar de inhoud gaan

Johan van der Zanden (AH): ‘Als marktleider moet je gewoon ‘Last Christmas’ hebben’

De marketingdirecteur over het ontstaan van de kerstcommercial ‘Whamster’.
johan
Johan van der Zanden tijdens de AH-kerstlunch.
© Foto door The Arrows, Albert Heijn.
johan
Johan van der Zanden tijdens de AH-kerstlunch.
© Foto door The Arrows, Albert Heijn.

Het is bij de vakpers een goedbewaarde traditie: de jaarlijkse kerstlunch van Albert Heijn, waar daags van tevoren de kerstcommercial en de kerst-Allerhande worden onthuld. En dat pakt de grootgrutter ook dit jaar bepaald niet bescheiden aan. In eventlocatie Up te Weesp worden we verwelkomd door een kerstliederen zingend koor, talloze versierde kerstbomen, glühwein, bekende influencers en natuurlijk de volledig verzorgde lunch waar de Albert Heijn-producten uit de nieuwste Allerhande worden voorgeschoteld. Ondertussen krijgt het journaille de kerstcommercial te zien…

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in