Overslaan en naar de inhoud gaan

Inventieve ouders verrassen kids met NIX18

Nieuwe commercials laten zien hoe je op een luchtige manier belangrijke afspraken maakt.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

wil met een serie commercials een fase verder brengen. Uit campagne-effectonderzoek van TNS NIPO blijkt dat bijna 90 procent van de jongeren niet rookt en van plan is dit vol te houden tot hun 18e. Bijna 65 procent verwacht ook dat ze dit daadwerkelijk lukt.

Joeri Jansen, creatief directeur van Roorda: ‘Uit het onderzoek bleek dat ouders de afspraak van NIX heel normaal vinden, maar dat niet alle ouders de afspraak ook daadwerkelijk hebben gemaakt. Met deze serie commercials willen we laten zien dat het aankaarten en het maken van de afspraak &;NIX18&; voor beide partijen vermakelijk kan zijn. De afspraak op een luchtige manier ter sprake brengen kan tot sympathie, begrip en misschien zelfs wel een beetje respect leiden bij jongeren, die liever hun ouders en andere autoriteiten beschimpen zodra het om bemoeienis met hun levensstijl gaat.’

De commercials worden vanaf vandaag uitgezonden op TV en in online pre-rolls.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in