Overslaan en naar de inhoud gaan

3 bedrijven die een uitstekend vervolg gaven aan een goede start

Genomineerden Dutch Marketing Next laten zien succes te kunnen kapitaliseren.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Deze drie ondernemingen  hebben een succesvolle start kunnen kapitaliseren. Ze roepen met hun aanpak vertrouwen op vanwege kanaalkeuze, doelgerichtheid, waardepropositie en aantoonbare performance. Merkbeleving wordt een koopmotief.

related partner content for mobile comes here

Het duurzame verven van Dyecoo

De textielindustrie is de op één na grootste vervuiler van drinkwater wereldwijd. Het kleuren van textiel draagt daar voor ruim 70% aan bij, per spijkerbroek 6000 liter water.

Dyecoo kleurt textiel zonder water of chemicaliën. De methode hergebruikt CO₂ als bovendien als ‘verfmedium’. Voor verven is het niet langer nodig om zwaar giftige stoffen te gebruiken die zorgen dat de verf zich aan de stof hecht. De verbruikte energie gaat met 50 % omlaag.

De afgelopen jaren is gewerkt met een aantal grote pilots in Taiwan en Thailand zodat textielfabrikanten en ververijen zien dat de baanbrekende techniek écht werkt.

De focus op content van Ayden

Adyen biedt sinds 2006 een technisch innovatief platform voor bedrijven om online betalingen te kunnen verrichten. Deze zijn te koppelen aan diverse systemen, waarbij Adyen zich onderscheidt omdat het hét enige platform is dat alle verschillende mediums &;aankan&;: online, mobiel en POS/instore. Het Adyen-platform is uitgebreid en schaalbaar, maar de organisatie is flexibel en deskundig.

Door het verleggen van de marketingfocus van product  en techniek naar content, is Adyen de afgelopen jaren sterk gestegen in merkbekendheid en bij de relevante zakelijke doelgroep.

Dit platform biedt nu meer dan 250 verschillende (lokale) betalingsmethoden aan, aan meer dan 3500 klanten in zes continenten.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Auto’s delen via SnappCar

SnappCar bestaat sinds 2011 met als corebusiness het opzetten en onderhouden van een community van mensen die hun auto delen via online platform en app. Het product, het platform (web+app) is een integraal onderdeel van de marketing van de onderneming.

Snappcar groeit in Nederland gemiddeld circa 20 procent per maand en is van mei 2011 tot eind 2014 gegroeid naar 100.000 deelnemers en 10.000 auto’s. Het bedrijf is winstgevend, hoewel dat niet de primaire doelstelling is. Dat is het aantal auto’s in Europa is te laten dalen. Alle winst wordt geïnvesteerd in de onderneming.

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.
Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in