Overslaan en naar de inhoud gaan

Het PR Bureau heeft twee nieuwe gezichten

De namen zijn Thomas van Oortmerssen en Job Hulsman.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Thomas van Oortmerssen (32, links op de foto) komt van Burson-Marsteller en gaat als senior adviseur aan de slag voor tech- en entertainment-klanten, bijvoorbeeld UPC. ‘De manier waarop technologie ons leven vandaag de dag beheerst, fascineert me. Technologie neemt steeds meer functies over en maakt ons leven eenvoudiger. Aan de andere kant roept technologische innovatie ook weerstand op bij mensen. Dat spanningsveld vind ik interessant.’

related partner content for mobile comes here

Job Hulsman (23) sluit aan bij de corporate hub en wordt daarnaast verantwoordelijk voor de eigen marketing en pr van het bureau. Recent rondde Hulsman de master corporate communication science aan de Universiteit van Amsterdam af. Hij is een van de oprichters van , een online magazine over mensen met een persoonlijk verhaal. ‘Ik ben geboeid door verhalen, omdat deze het ingewikkelde versimpelen en blijven hangen in je hoofd. Met een goed en persoonlijk verhaal kun je je hoofd boven het maaiveld uitsteken.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in