Sid Lee maakt nieuwe O’Neill-campagne
Met ‘Unreasonable expectations since 1952’ grijpt het merk terug naar zijn oorspronkelijke claim: de uitvinding van de wetsuit door…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
O’Neill stelde Sid Lee Amsterdam aan om een film te maken als een manifest om intern te gebruiken ter informatie en inspiratie over de nieuwe internationale campagne, maar de film maakte zoveel indruk dat O’Neill besloot hem in te zetten voor de introductie van de film. Nu presenteert Sid Lee hem met de inkopper: ‘How’s that for exceeding unreasonable expectations?’
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
O’Neill Unreasonable
Credits
Klant: Doug Perkul, Chief Marketing Officer, O’Neill Europe
Executive Creative Director: Kenn MacRae
Strategy: Simon Wassef
Editor: Thomas Schenk
Account Manager: Christy Colon
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid