Overslaan en naar de inhoud gaan

Start Foundation heeft nieuwe merkidentiteit & pay-off

Missie en mentaliteit: ‘Start Foundation maakt er werk van’.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Start Foundation liet de nieuwe pay-off en merkidentiteit ontwikkelen door .

related partner content for mobile comes here

De rebranding moet het merk in staat stellen om sterker zichtbaar als investeerder, wegbereider en verbinder naar buiten te treden.

De organisatie wil zich qua communicatie meer focussen op de ondernemersdoelgroep.

‘Motif heeft zich bij de ontwikkeling van de onlangs gelanceerde identiteit sterk laten leiden door de mentaliteit van Start Foundation.

‘De onvermoeibare energie waarmee zij hun missie nastreven, het no-nonsense karakter en indien nodige “rebel voice” waarmee de organisatie misstanden op de arbeidsmarkt aan de kaak stelt, komen goed tot uiting in de expressieve nieuwe stijl.’

De nieuwe pay-off ‘Start Foundation maakt er werk van’ moet zo de missie en mentaliteit van de organsiatie combineren.

 

 

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in