Overslaan en naar de inhoud gaan

Infotheek Groep is nieuwe shirtsponsor FC Utrecht

Het Leidse IT-bedrijf verbindt zich voor twee seizoenen aan de club, met een optie voor nog eens twee seizoenen.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De overeenkomst gaat per direct in. Dochteronderneming 4Launch komt op de achterkant van het speelshirt van de Utrechters te staan, terwijl Infotheek vooral zichtbaar zal zijn bij de zakelijke doelgroep. In stadion Galgewaard krijgt Infotheek een eigen skybox en hebben gasten toegang tot de business lounge.

related partner content for mobile comes here

Infotheek Groep won in het verleden een aantal prestigieuze awards, zoals de Best Managed Companies Award 2015 en de FD Gazellen Award voor de snelst groeiende onderneming. Het bedrijf koos ondanks haar internationale karakter voor de voetbalclub uit de Domstad.

Volgens algemeen directeur Wilco van Schaik van FC Utrecht, vormen Infotheek Groep en de voetbalclub uit de Domstad een perfecte match. &;We hebben allebei een mooie groeiambitie en de intrinsieke drive om succesvol te zijn. Dat een internationale reus als Infotheek Groep zich verbindt aan onze club is alleszeggend.&;

Infotheek-ceo Jordy Kool: &;Onze organisaties hebben veel met elkaar gemeen. We delen de mentaliteit van mouwen opstropen en doen. We zijn allebei vechters, harde werkers, loyaal en maatschappelijk betrokken. Daarnaast spreekt de professionaliseringsslag die FC Utrecht aan het maken is ons aan. Daar dragen wij graag aan bij.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in