Overslaan en naar de inhoud gaan

5 tips om een Epica Award te winnen

Inzenden kan tot 14 oktober
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De Epica Awards vinden dit jaar plaats in Nederland en de . Waar moet je op letten als je een prijs wilt winnen? Mark Tungate, redactioneel directeur van de Epica’s, geeft tips:

related partner content for mobile comes here
  1. Houd je inzending kort en bondig. Als het een case study is, zorg dan dat hij niet langer is dan drie minuten. Als je een goede reden hebt om een langer filmpje te sturen, bel dan het Epica support team: +33 (0) 1 42 04 04 32
  2. Verdiep je in de categorieën en kies de categorie die het best past bij jouw werk. Probeer op een nieuwe manier naar je inzending te kijken: op welke manier (bijv. Copywriting & storytelling) valt jouw werk op?
  3. Onthoud dat we niet het resultaat beoordelen, maar het creatieve idee en de kwaliteit van de uitvoering. Je hoeft ons niet te vertellen dat je 5.000 likes op Facebook hebt gehaald, daar geven we niks om.
  4. De jury bestaat uit journalisten, niet uit vakgenoten. Het zijn journalisten die weten hoe ze creatief werk moeten beoordelen, want de meeste juryleden schrijven al jaren over adverteren en creativiteit.
  5. Wees voorbereid op publiciteit. Juist omdat de jury bestaat uit journalisten, kun je een hoop aandacht verwachten als je wint.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in