Overslaan en naar de inhoud gaan

Samenwerking Head to Head Media en BBK/Door Vriendschap Sterker

Het gaat om een bundeling van inkoopkracht en kennis.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

De strategische samenwerking geldt per 1 september voor het mediabureau van BBK/Door Vriendschap Sterker en Head to Head Media, onderdeel van de Candid Group. 

Alle media-activiteiten van het bureau lopen voortaan via Head to Head Media. De twee gaan samenwerken onder de naam BBKMedia/Head to Head. Door deze bundeling van inkoopkracht en kennis denkt BBK/Door Vriendschap Sterker de klant nog beter van dienst zijn.

Eerder dit jaar nam Candid Group al het Hilversumse Mediabrein over. Ceo Gérard Ghazarian zei: &;Ik geloof erin dat de onafhankelijke bureaus zich in deze markt meer moeten verenigen.&; Vanuit die gedachte werkt Head to Head Media nu ook samen met BBK/Door Vriendschap Sterker.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in