Overslaan en naar de inhoud gaan

Essent stapt in in-program-branding op SBS6 in samenwerking met vtwonen

Met het programma 'Weer Verliefd op je Huis' wil Essent de consument inspireren met haar comfortproducten.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

In samenwerking met vtwonen stapt Essent in in-program-branding. Aanstaande zondag om 19:30 uur op SBS6 is de eerste aflevering te zien van &;Weer Verliefd op je Huis&;.In het programma vervullen een styliste van vtwonen en een specialist van Essent styling- en comfortwensen van de deelnemers aan het tv-programma. De samenwerking met vtwonen wordt verder uitgerold in het vtwonen magazine en op vtwonen.nl. 

related partner content for mobile comes here

De kracht van de samenwerking met vtwonen zit hem wat Albert de Koning, Head of Marketing Formula Essent, onder meer in het feit dat Essent en vtwonen dezelfde doelgroep hebben. &;In het programma en andere media kunnen we comfortadviezen en stijladviezen combineren. Het voordeel van televisie is dat we de diensten die we leveren kunnen laten zien. De doelgroep ziet wat het oplevert.&; Daarnaast ziet De Koning een duidelijke merkfit op &;wonen&;.

De stap moet gestalte geven aan de nieuwe merkbelofte van Essent, ‘Helemaal thuis’. Essent zegt daarover: &;Daarmee zetten wij kracht bij onze transformatie van energieleverancier naar energiedienstverlener om klanten te helpen het comfort in huis te verhogen. De merkbelofte wordt geïntroduceerd door de nieuwe Smart Home-campagne rond Nest Learning Thermostat: "een slim huis, is een fijn thuis".&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in