Overslaan en naar de inhoud gaan

Boer toont liefde voor tomaten in nieuwe Cup-a-Soup commercial

Cup-a-Soup komt met een vernieuwd design en vernieuwde receptuur.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Cup-a-Soup hoopt Nederland weer scherp en alert te krijgen. MullenLowe Alfred ontwikkelde de campagne waarin focus, bezieling en de liefde voor tomaten centraal staan.

De campagne is te zien op tv en in print. In september volgt een online campagne.


related partner content for mobile comes here



Credits:

Klant: Unilever Nederland, Cup-a-Soup
Verantwoordelijk bij klant: Karlijn Ris, Sarah Richardson, Julia Verheul
Bureau: MullenLowe Alfred
Creatie: Ivar van den Hove, Bert Kerkhof
Account: Sanne Tolsma, Corine Tuinstra, Eva van Woerkom
Bureauproducer: Rosa Staal
Productiemaatschappij: Annomann
Regisseur: Jeroen Annokkeé
Producer: Robbert Aschermann
|Offline editor: Marc Bechtold
3d/animatie: Hectic Electric
Grading: Crabsalad
Geluidsstudio: Sauvage Sound
Muziek: Erik-Jan Grob


Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in