Ine Stultjens (Auping): ‘Je kunt zeker zonder inhaken’
Inhaakmarketing is immer populair. Sterker nog: uit de Grote Marketing Enquête van dit jaar blijkt dat 57 procent van de respondenten eraan meedoet. Voor het eerst werden er in mei dit jaar SAN Accenten uitgereikt in de nieuwe categorie Actualiteit. Samen met Thomas van Vessem van DPG Media was Ine Stultjens, manager marketing & communication bij Auping, juryvoorzitter in deze categorie. Wat haar vooral opviel was de enorme hoeveelheid inzendingen. ‘We hebben zestig cases beoordeeld en ons viel vooral op hoe die door de tijdsgeest zijn gedreven. Humor speelt vaak een rol, maar nu zag je dat corona erg leefde en dat kwam terug in de inzendingen. Zo zette PostNL zijn bezorgers in het zonnetje. De Kika Berentribune was prachtig emotioneel en bijna een pr-achtige case voor het goede doel. Een van de winnaars was de Unox Nieuwjaarsduik Uit Blik. Een echte inhaker: omdat de traditionele duik niet door kon gaan, werd zeewater ingeblikt en kwam de duik naar de mensen toe.’
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid