Overslaan en naar de inhoud gaan

Ine Stultjens (Auping): ‘Je kunt zeker zonder inhaken’

GROTE MARKETING ENQUÊTE 2021 | Je moet volgens Stultjens niet willen inhaken om het inhaken. 'Doe het alleen als het bij je merk past.'
Ine Stultjens
Ine Stultjens
© Auping
Ine Stultjens
Ine Stultjens
© Auping

Inhaakmarketing is immer populair. Sterker nog: uit de Grote Marketing Enquête van dit jaar blijkt dat 57 procent van de respondenten eraan meedoet. Voor het eerst werden er in mei dit jaar SAN Accenten uitgereikt in de nieuwe categorie Actualiteit. Samen met Thomas van Vessem van DPG Media was Ine Stultjens, manager marketing & communication bij Auping, juryvoorzitter in deze categorie. Wat haar vooral opviel was de enorme hoeveelheid inzendingen. ‘We hebben zestig cases beoordeeld en ons viel vooral op hoe die door de tijdsgeest zijn gedreven. Humor speelt vaak een rol, maar nu zag je dat corona erg leefde en dat kwam terug in de inzendingen. Zo zette PostNL zijn bezorgers in het zonnetje. De Kika Berentribune was prachtig emotioneel en bijna een pr-achtige case voor het goede doel. Een van de winnaars was de Unox Nieuwjaarsduik Uit Blik. Een echte inhaker: omdat de traditionele duik niet door kon gaan, werd zeewater ingeblikt en kwam de duik naar de mensen toe.’

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in