Overslaan en naar de inhoud gaan

Marketeers nemen afstand van korte-termijn-denken

De belangrijkste conclusie uit de Grote Marketing Enquête 2021 luidt: ‘Lead generatie’ boet zwaar aan belang in.
Green light for long term marketing thinking
Green light for long term marketing thinking
Green light for long term marketing thinking
Green light for long term marketing thinking

Elke editie van de Grote Marketing Enquête is anders. Ieder jaar vallen er andere dingen op. Je zou kunnen zeggen dat editie 2021 in het teken staat van het einde van de coronacrisis. Steeds meer seinen staan op groen, het CPB voorspelt economische groei. Wat vinden marketeers nu belangrijk? Wat houdt ze in het bijzonder bezig? Net als ieder ander jaar, maken we de balans van het marketingvak op in samenwerking met marktonderzoeksbureau DVJ Insights. 430 vakgenoten gaven hun ziel bloot. Deze ontwikkelingen vielen ons het meest op.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Peter Wiegman

https://mediaonderzoek.nl/8916/e-mail-meest-effectief-of-toch-niet/

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in