Overslaan en naar de inhoud gaan

Ici Paris XL klant bij RLVNT

RLVNT ontwikkelde voor Ici Paris XL een persoonlijke service online met een interactieve beautytool.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De retailer koos voor online creatie voor RLVNT en vroeg het Amsterdamse bureau een tool te ontwikkelen die klanten ook thuis achter de laptop of onderweg met de smartphone de persoonlijke service van de parfumerie laat ervaren. Het &;Ici Paris XL Beautyprofiel&; analyseert het Facebook-gedrag van de gebruiker en brengt persoonlijk beautyadvies uit. De tool houdt hierbij rekening met data, zoals likes, foto’s, posts en check-ins. Deze worden gecombineerd met factoren als oog-, haar- en huidskleur.

Creative director Rik Kokkelink: &;Het Beautyprofiel brengt de persoonlijke winkelservice naar een online platform. Door op een slimme manier gebruik te maken van bestaande data kunnen we klanten van Ici Paris XL nu op een relevante manier adviseren in hun online oriëntatie- en aankoopfase.&;

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in