Overslaan en naar de inhoud gaan

Beter Horen maakt campagne met echte klanten

De nieuwe tv-commercial maakt onderdeel uit van een 360 -aanpak waarin storytelling centraal staat.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

2 november startte de nieuwe campagne van Beter Horen met een ‘documercial’ met theaterregisseuse Nelleke Verweij waarin ‘het persoonlijke verhaal van een echte klant centraal staat’.

related partner content for mobile comes here

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Met de lancering van deze documercial wil Beter Horen een ander geluid laten horen ‘dan de rest van de branche’.

Dorenda Nefkens, marketing director: ‘In de nieuwe campagne kiezen wij er bewust voor om naast de klant te staan. Door met respect te zeggen waar het op staat, een realistisch beeld te geven ten aanzien van verwachtingen, kortom een eerlijk verhaal te vertellen, tonen wij mensen in hun kracht. Samen doen wij er vervolgens alles aan om een oplossing te zoeken waarmee klanten écht geholpen zijn.’

Marktleiderschap

De uitingen beginnen met: ‘Beter horen begint met...’  Vervolgens worden taboes en barrières benoemd die klanten tegenhouden om een hoortoestel aan te schaffen. Met deze aanpak wil Beter Horen de autoriteit van het marktleiderschap opnieuw laden.

Beter Horen werkt niet met een reclamebureau, maar met een creatief team: art director Rob Severein (voorheen OgilvyOne, Proximity/BBDO en &KoenseSeverein) en copywriter Roland van Beveren (voorheen BBDO)

Eind november start een tweede documercial.  

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in