Overslaan en naar de inhoud gaan

KLM hoogvlieger in Youtube Ads top 5 oktober

Welke commercials waren in Nederland in oktober het populairst op Youtube?
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Titel: KLM Lost & Found service
Adverteerder: KLM
Reclamebureau: DBB & Tribal
Mediabureau: iProspect

Karlijn Vogel-Meijer, Manager Social Media, KLM: &;Met deze video willen we aantonen dat onze zorg niet ophoudt bij de deur van het vliegtuig. De aaibare beagle als speurhond staat symbool voor de toewijding van het team dat alles uit de kast haalt om een gevonden voorwerp zo snel mogelijk met de eigenaar te herenigen.”

Nummer 2

Titel: KLM Live High Five
Adverteerder: KLM
Reclamebureau: Eigen Fabrikaat (DDB) & MiniVegas
Mediabureau: nvt

Paul Sluis, Brandmanager KLM Nederland: &;Met deze film bereiken we een andere doelgroep dan die we met een tv-commercial bereiken. Daarnaast sluit het concept aan bij de visuele identiteit van de Werelddeal Weken; de High Five, en de KLM pay-off ‘Een reis vol inspiratie’.

Nummer 3

Titel: Global Be(er) Responsible Day - &;Friends Are Waiting&
Adverteerder: Budweiser
Reclamebureau: Momentum Worldwide
Mediabureau: SMG

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nummer 4

Titel: Gamedayplus ft. Jasper Cillessen, Xabi Alonso & Chelsea F.C. Episode 1
Adverteerder: adidasfootballtv

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Nummer 5

Titel: FIFA 15 - New Celebrations Tutorial
Adverteerder: EAsportsfootball

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in