Overslaan en naar de inhoud gaan

Sponsor de collectant tijdens de Deur tot Deur Run

Het Diabetes Fonds roept op om tijdens de Deur tot Deur Run collectelopers te sponsoren door geld te geven aan de deur.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;In Nederland willen steeds meer mensen zich inzetten voor een goed doel door een prestatie te leveren en mee te doen aan een sponsorloop. Collectanten doen eigenlijk hetzelfde, zij komen in beweging, trotseren weer en wind en gaan van deur tot deur. Onze collecteweek is in feite een &;&;, aldus Hanneke Dessing directeur van het

related partner content for mobile comes here

Met de Deur tot Deur Run roept het Diabetes Fonds op om de collectelopers te sponsoren door geld te geven aan de deur. Wie de collectant heeft gemist of de lopers nog een extra steuntje in de rug wil geven, is online supporten ook mogelijk. Op de website kunnen mensen collectanten sponsoren voor het aantal deuren dat hij of zij langs gaat; bijvoorbeeld de jongste deelnemer Tijn (zie foto), drie jaar en gaat 50 deuren langs. 

Collecteren 2.0
Het collecteren is volop in ontwikkeling. In  benadert nu ook het Diabetes Fonds fondsenwerving op een nieuwe manier. Dessing: &;Het geeft niet alleen aan het collecteren een extra dimensie, maar is ook hard nodig. Zo&;n 1 miljoen mensen hebben diabetes en daar komen elke week 1.000 mensen bij. Met de opbrengst van de Deur tot Deur Run betalen wij wetenschappelijk onderzoek naar de genezing van diabetes, en naar oplossingen die leven met diabetes makkelijker maken.&;

In de week van 26 oktober tot 1 november gaan ruim 25.000 lopers langs meer dan 2 miljoen deuren. Donderdag start de campagne met een reclamespotje op tv:

Credits
Bureau: this that + the other
C
reatie: Philip Brink, Hugo van Woerden
P
rojectmanagement: Francine van der Lee
V
erantwoordelijk bij klant: Eric Stellwag, Marijke van Rij, Elleke Berkhof
I
llustratie: Martijn Rijven , BOLTgraphics
W
ebsite design: Philip Brink
Website: de Monsters
Ontwikkeling financiële steun collectanten: Budeco
Ontwikkeling online collectebussen: Budeco

Fotografie collectanten: Jochem Sanders / Helved

TVC: 
Regie: Philip Brink & Hugo van Woerden
P
roductie: Francine van der Lee, Sophie Hendriks
D.o.p.: Gabor Deak
E
dit: Joseff Iping
P
ostproductie: Storm postproductie
S
ound: Bob Kommer Studio&;s

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in