Nestlé blaast klassieke Rolo slogan nieuw leven in
'Do you love anyone enough to give them your last Rolo?'
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
![Miniatuurvoorbeeld](https://static.adformatie.nl/31eb26a1-2509-5bbf-92d6-a38e06add5b0/article/be/a6/bea6497c-0768-4b2e-bd5c-fd40ec55fcf9/opening_image/opening_image_hero/placeholder.jpg)
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Nestlé komt met een social media campagne waarmee het merk de 'nieuwe generatie' wil aanspreken voor hun ronde chocolaatjes. De kern van de campagne zijn vijf korte YouTube-video's waarin een hoofdpersonage moet kiezen: je laatste Rolo delen met je geliefde, of zelf opeten?
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Met hashtag #lastrolo kunnen mensen hun eigen liefdesverhalen delen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid