Overslaan en naar de inhoud gaan

Woedend! laat gloednieuwe Kia Picanto beschilderen door kunstenaar Selwyn Senatori

Onder de zoete tonen van Vivaldi's Vier Jaargetijden gaat kunstenaar Selwyn Senatori een spiksplinternieuwe Kia te lijf met spuitbussen en…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

&;Kia met een grote K&;, dat is is de naam van de campagne die reclamebureau Woedend! ontwikkelde voor het gelijknamige automerk. 

related partner content for mobile comes here

De campagne is bedoeld om de &;limited design edition Picanto&; door kunstenaar Selwyn Senatori voor het voetlicht te brengen. Woedend!: &;Met een paar bakken verf, spuitbussen en een snufje Vivaldi wordt getoond hoe Selwyn te werk gaat. In een paar uur tijd veranderde hij de Picanto in een rijdend kunstwerk.&;

Credits
Verantwoordelijk bij opdrachtgever: Maaike Aarts
Bureau: Woedend!
Account: Woedend!
Concept: Woedend!
Productie: Roos Blank (Comrad)
Illustratie: Selwyn Senatori
Beeldbewerking: Brian Krijgsman (The Ambassadors)
Regie: Aaron van Valen
Sound: Niels den Otter (Audentity)

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in