“Hey Nokia remember me?”
Hey NOKIA, remember me? (Youth trends research)
Graham D. Brown is geen onbekende in de marketing wereld. Hij is ondermeer auteur en veelgevraagd spreker op gebied van jongeren marketing. Aangezien de mobiel het belangrijkste communicatie medium is voor jongeren maakt Brown met grote regelmaat hier gelikte presentaties over.
Vacatures
Accountmanager
SpottaAccountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen Huis
Hieronder kun je een voorbeeld vinden hoe jongeren over Nokia denken. In het verleden was Nokia absolute nummer 1 en liep deze Finse telefoonfabrikant voorop in innovaties. De laatste jaren is Nokia echter steeds meer onder druk komen te staan. In West – Europa mogen de Finnen nog wel markleider zijn, maar het Koreaanse Samsung nadert in rap tempo. Op gebied van productvernieuwing hebben partijen als Apple en HTC het stokje van deze Finse gigant overgenomen. De presentatie geeft met eigentijdse illustraties weer hoe jongeren tegenwoordig naar ‘good old’ Nokia kijken en wat Nokia kan doen om jongeren weer aan zich te binden.
View more presentations from Graham Brown.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid