Overslaan en naar de inhoud gaan

“Hey Nokia remember me?”

Hey NOKIA, remember me? (Youth trends research)
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

related partner content for mobile comes here

is geen onbekende in de marketing wereld. Hij is ondermeer auteur en veelgevraagd spreker op gebied van jongeren marketing. Aangezien de mobiel het belangrijkste communicatie medium is voor jongeren maakt Brown met grote regelmaat hier gelikte presentaties over.

Hieronder kun je een voorbeeld vinden hoe jongeren over Nokia denken. In het verleden was Nokia absolute nummer 1 en liep deze Finse telefoonfabrikant voorop in innovaties. De laatste jaren is Nokia echter steeds meer onder druk komen te staan. In West – Europa mogen de Finnen nog wel markleider zijn, maar het Koreaanse Samsung nadert in rap tempo. Op gebied van productvernieuwing hebben partijen als Apple en HTC het stokje van deze Finse gigant overgenomen. De presentatie geeft met eigentijdse illustraties weer hoe jongeren tegenwoordig naar ‘good old’ Nokia kijken en wat Nokia kan doen om jongeren weer aan zich te binden.
View more from .

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in