Overslaan en naar de inhoud gaan

DTG koopt databedrijf DR3Data

Door het samenvoegen van de databases ontstaat de grootste b2b marketingdatabase van Nederland.
Miniatuurvoorbeeld
Miniatuurvoorbeeld

Door de overname wordt , met twintig medewerkers, per direct onderdeel van. DR3Data blijft zelfstandig onder deze naam opereren vanuit de vestiging in Roosendaal. Financiële details over de overname worden niet verstrekt. 

related partner content for mobile comes here

De marketingdatabase van DR3Data geeft ondernemers inzicht in wie de kansrijke prospects zijn en wordt voortdurend uitgebreid, met als belangrijkste pijlers doelgroepsegmentatie, dataverrijking, analyse en datakwaliteit. Daarnaast biedt het bedrijf datagedreven marketingtools waarmee ondernemers effectief aan klantenbinding kunnen doen. 

Door de bedrijfsdata van DR3Data te integreren met actuele online data en profieldata uit detelefoongids.nl, ontstaat volgens partijen &;de meest complete en rijke b2b marketingdatabase van Nederland&;. DTG-ceo Erik Hoekstra (foto): &;Deze overname stelt DTG in staat om klanten producten aan te bieden op het gebied van doelgroepsegmentatie, dataverrijking, data-analyse en datakwaliteit.&;

Anoeska Bredius, directeur DR3Data: &;De ambitie van DR3Data is de leidende positie te verkrijgen op het gebied van data, datamanagement, datavisualisatie en analyse. De geïntegreerde databases en onze gezamenlijke know-how zorgen dat onze klanten toegang krijgen tot data en data-oplossingen waaraan grote expertise en een ultieme marketingdatabase ten grondslag liggen.&;

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid
Carsten Broich

Will be interesting to see how this will evolve in the next years with companies like https://sales.rocks evolving so quickly.

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in