Overslaan en naar de inhoud gaan

Doe mee met de Grote Marketing Enquête 2022

Marketeer in hart en nieren? Doe NU mee aan de Grote Marketing Enquête 2022! (10 minuten.)
Mogen we 10 minuten van je tijd vragen?
Mogen we 10 minuten van je tijd vragen?
© Shutterstock
Mogen we 10 minuten van je tijd vragen?
Mogen we 10 minuten van je tijd vragen?
© Shutterstock

Adformatie en DVJ Insights ondervragen marketeers elk jaar over de stand van zaken en actuele thema’s in het marketingvak. Hoe denken jij en je vakgenoten over kansen in marketing, positionering, branding en merkgroei?

related partner content for mobile comes here

Thema’s die dit jaar extra worden belicht, zijn:

  • Prijsinflatie
  • Web3
  • Employer branding

Het veldwerk van hét marketingonderzoek gaat nu van start. Je bent van harte uitgenodigd om deel te nemen.

Marketinglive!

Om een kwalitatief en kwantitatief goede afspiegeling van het marketingvak te waarborgen, heeft Adformatie jou nodig! Je bent dan ook van harte uitgenodigd om mee te doen. De belangrijkste resultaten zijn (100 procent anoniem), terug te vinden in de november-editie van Adformatie. Ook worden de resultaten toegelicht tijdens Marketinglive! op 8 november. Brenda Smith (Kruidvat), Miles Momoh (Hammerfest) en Marijn Poeschmann (YouTube) gaan in gesprek over de belangrijkste resulaten. 

Adformatie stuurt deelnemers aan de enquête de resultaten op verzoek toe. Door hier te klikken, word je doorgelinkt naar de enquête.

Het is helemaal fantastisch als je de link ook nog eens doorstuurt naar je marketingcollega’s. Heel hartelijk dank daarvoor.

Gratis jaarabonnement Adformatie

Deelname kost ongeveer 10 minuten, bovendien maak je kans op één van de vijf gratis jaarabonnementen op Adformatie.

Link doorsturen?

Link doorsturen naar een collega? Dit is 'm:

https://dvj.decipherinc.com/survey/selfserve/2144/2208223?so=Adfowebsite#?

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in