Overslaan en naar de inhoud gaan

Dille & Kamille doorbreekt stilte: ‘Onze oprichter had niet veel op met reclame’

CEO INSIGHTS | De missie van de winkelketen is al bijna 50 jaar hetzelfde. Nu wordt die voor het eerst groots onder de aandacht gebracht.
Drie posters uit de nieuwe reclamecampagne
Drie posters uit de nieuwe reclamecampagne
Drie posters uit de nieuwe reclamecampagne
Drie posters uit de nieuwe reclamecampagne

Wat is Dille & Kamille? Het is een winkelketen die de meesten wel kennen, maar een sluitende definitie is nog niet zo eenvoudig te geven. Een poging naar aanleiding van wat Dille & Kamille op zijn eigen site zegt: Een winkelketen die eenvoud, natuur en een ongedwongen geborgenheid wil samenbrengen. Het is misschien wel veel meer dan dat, maar een korte omschrijving – normaal gesproken te vinden bij ‘over ons’ - geeft Dille & Kamille zelf ook niet.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in