Overslaan en naar de inhoud gaan

Gedeelde waarden van Peroni en Formule I-team Aston Martin? ‘Passie en stijl’

Peroni: ‘Samenwerken met het meest stijlvolle Formule I-team was een bewuste keuze.’
De experience
De experience
De experience
De experience

Peroni Nastro Azzurro is niet het eerste pilsmerk dat zijn alcoholvrije variant koppelt aan de Formule I. Heineken timmert daar al vanaf 2017 stevig mee aan de weg met met een kapitaal sponsorprogramma. Peroni doet het heel anders. Het merk dat net als Grolsch onder de Asahi-vlag opereert, reist Europa door met het zogeheten Il Pitstop, dat wordt uitgelegd als ‘de Aston Martin Aramco Cognizant Formule I Team experience’. Yara Pelzer, group brand manager International Brands bij Koninklijke Grolsch, net als Peroni onderdeel van het Japanse bierconcern Asahi, deelt de overwegingen die vooraf gingen aan het neerzetten van ‘Il Pitstop’.

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in