Gedeelde waarden van Peroni en Formule I-team Aston Martin? ‘Passie en stijl’
Peroni: ‘Samenwerken met het meest stijlvolle Formule I-team was een bewuste keuze.’
Peroni Nastro Azzurro is niet het eerste pilsmerk dat zijn alcoholvrije variant koppelt aan de Formule I. Heineken timmert daar al vanaf 2017 stevig mee aan de weg met met een kapitaal sponsorprogramma. Peroni doet het heel anders. Het merk dat net als Grolsch onder de Asahi-vlag opereert, reist Europa door met het zogeheten Il Pitstop, dat wordt uitgelegd als ‘de Aston Martin Aramco Cognizant Formule I Team experience’. Yara Pelzer, group brand manager International Brands bij Koninklijke Grolsch, net als Peroni onderdeel van het Japanse bierconcern Asahi, deelt de overwegingen die vooraf gingen aan het neerzetten van ‘Il Pitstop’.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid