Overslaan en naar de inhoud gaan

Directiefunctie Visser bij RAI Exhibitions

Marieke Visser (36) is per 1 juni bij Amsterdam RAI benoemd tot directeur Marketing en Nationale Beurzen.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Zij gaat deze functie vervullen binnen , de divisie die verantwoordelijk is voor de exploitatie en ontwikkeling van de 25 eigen nationale en internationale beurstitels. Visser begon ruim een jaar geleden bij RAI Exhibitions als hoofd Marketing Services en neemt nu ook een groot deel van het takenpakket van de vertrekkende Henk Wielinga over. Ze wordt de eerste vrouwelijke directeur bij Amsterdam RAI.

related partner content for mobile comes here

Vissers achtergrond ligt in de uitgeverijbranche, in eerste instantie in marketing bij VNU Business Publications en de laatste jaren in algemeen management van multimediale portfolio’s voor uitgevers in zowel Nederland als Groot-Brittannië. Bij recente werkgevers Reed Business en Marqit heeft haar focus gelegen op het lanceren, ontwikkelen en uitbouwen van online businessmodellen, als stand alone product of geïntegreerd in een bestaande merkpropositie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in