Overslaan en naar de inhoud gaan

Audax neemt belang in 100%NL Magazine

Audax Publishing heeft een minderheidsbelang verworven in 100%NL Magazine. De twee partijen gaan een ‘vergaand samenwerkingsverband’…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Oprichtster van 100%NL Magazine, Lisette Sier, zegt dat 100%NL Magazine minder ervaring heeft met inkoop, distributie en abonnementenbeheer dan Audax. Sier: ‘Nu we dat soort zaken onder kunnen brengen bij een ervaren en betrouwbare partij, zal de kwaliteit van het magazine alleen nog maar toenemen.’ Roland van Geest, hoofddirecteur van retail en uitgeverijen bij Audax, zegt dat 100%NL Magazine ‘perfect’ aansluit op de andere titels die Audax uitgeeft.

related partner content for mobile comes here

Hoe groot het belang is dat Audax neemt, wordt niet bekendgemaakt. Andere aandeelhouders zijn Volendam Music B.V. en het radiostation 100%NL. 100%NL Magazine realiseerde in 2010 een betaalde kernoplage van 70 duizend exemplaren.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in