Overslaan en naar de inhoud gaan

Veronica-abonnees doen massaal mee aan actie

Het kan nog altijd: sweepstakes met grote aantalllen respondenten. Op de Altijd Prijs actie van Veronica reageerden in vijf dagen 160…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Veronica Magazine bestaat 35 jaar en viert dat jubileum onder meer met het Altijd Prijs Festival, een actie alleen voor abonnees. De actie is vormgegeven als een moderne variant van het Rad van Fortuin. Met een wincode op de cover kan elke abonnee op zien welke prijs hij of zij gewonnen had.

related partner content for mobile comes here

Meer dan 160.000 abonnees hebben binnen vijf dagen hun unieke wincode op de site ingevuld. 'We wisten dat de betrokkenheid van onze abonnees groot is, maar dat een op de vijf zou reageren, hadden ook wij niet verwacht,' aldus directeur David Vink van Veronica Uitgeverij.

De komende maanden zal Veronica Magazine vaker gebruik maken van acties met cadeaus.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in