Veronica-abonnees doen massaal mee aan actie
Het kan nog altijd: sweepstakes met grote aantalllen respondenten. Op de Altijd Prijs actie van Veronica reageerden in vijf dagen 160…

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Veronica Magazine bestaat 35 jaar en viert dat jubileum onder meer met het Altijd Prijs Festival, een actie alleen voor abonnees. De actie is vormgegeven als een moderne variant van het Rad van Fortuin. Met een wincode op de cover kan elke abonnee op www.veronicamagazine.nl zien welke prijs hij of zij gewonnen had.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Meer dan 160.000 abonnees hebben binnen vijf dagen hun unieke wincode op de site ingevuld. 'We wisten dat de betrokkenheid van onze abonnees groot is, maar dat een op de vijf zou reageren, hadden ook wij niet verwacht,' aldus directeur David Vink van Veronica Uitgeverij.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe komende maanden zal Veronica Magazine vaker gebruik maken van acties met cadeaus.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid