Overslaan en naar de inhoud gaan

'Duurzaamheidsmanager Shell' biedt excuses aan voor wereldwijde milieuschade

Milieudefensie heeft vandaag tijdens de jaarlijkse aandeelhoudersvergadering van Shell een erratum op het jaarverslag 2010 aangeboden. Een…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Aan ligt een achtergrondstudie van Milieudefensie ten grondslag waarin twaalf gevallen van ernstige milieuschade en sociale misstanden aan de kaak worden gesteld. De gevallen zijn verspreid over vijf continenten. Het rapport van de milieuorganisatie is opgemaakt in de huisstijl van Shell en op het eerste gezicht nauwelijks te onderscheiden van het officiële Shelljaarverslag.

related partner content for mobile comes here

Het rapport gaat in op de betrokkenheid van Shell bij milieuschandalen over de gehele wereld, waaronder het affakkelen van gas, het bedreigen van zeldzame diersoorten en het niet opruimen van olielekkages. 'Shell' erkent in het rapport van Mileudefensie haar fouten en belooft beterschap. Het erratum is bedoeld om de aandeelhouders en directie van Shell wakker te schudden.

Hieronder de namaak-duurzaamheidsmanager van Milieudefensie

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in