Overslaan en naar de inhoud gaan

De Boer/Hamelinck creatieve directie Euro RSCG

Thijs de Boer en Peter Hamelinck beginnen per 1 juni als creatieve directie bij Euro RSCG Amsterdam.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

De Boer is afkomstig van UbachsWisbrun/JWT waar hij als creatief directeur verantwoordelijk was voor klanten als Andrélon, BMW, MINI, KIT KAT en Nationale Nederlanden. Peter Hamelinck werkte als senior art director bij FHV BBDO op onder andere Interpolis, PepsiCo, Hi en Mercedes Benz. Zij leerden elkaar kennen tijden de opleiding Hallo, maar werkten nog niet eerder als team samen. 'We keken al langer uit naar het moment om te gaan samenwerken. Dat moment is nu, bij Euro RSCG. Een gezond bureau dat alleen creatief weer gezicht moet krijgen. Die wil is er niet alleen bij ons, maar ook bij iedereen die we bij Euro RSCG hebben gesproken. Daarbij zien we ook zeer uit naar samenwerking met 4D.'

related partner content for mobile comes here

De nieuwe creatieve directie komt binnen op het moment dat Sicco Beerda als executive creative director Nederland vertrekt. Hij begint in augustus met . Het duo volgt Joost van Praag Sigaar en Laurens Boschman op als creatieve directie. Zij vertrokken vorige zomer bij het bureau.

(foto Jasper Zwartjes).

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in