Inschrijven Innovation Awards 2011 van start
Vanaf deze week kan het weer: inschrijven voor de vijfde editie van de Accenture Innovation Awards voor de media-, communicatie- en hightech-sector.
In deze branches wordt onophoudelijk gezocht naar innovatie. Wie innoveert, creëert kansen om nieuwe markten te bedienen, de concurrentie voor te blijven en in te spelen op de behoefte van klanten. Het kan lastig zijn om bij te houden wat er allemaal mogelijk is. Daarom geeft Accenture al vanaf 2007 met de Innovation Awards jaarlijks een overzicht van de belangrijkste innovaties en trends in Nederland.
Vacatures
Accountmanager New Business
SpottaExterne communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager
SpottaOp Marketingonline een handig overzicht van de belangrijkste trends sinds 2007.
De overkoepelende trend die je kunt zien bij de winnaars SellaBand (winnaar 2007), Myngle (2008), Layar (2009) of TenPages.com (2010), is dat ze allemaal te vangen onder de noemer ‘disruptive’. Sellaband wilde de platenindustrie omgooien, TenPages.com wil nu hetzelfde met de uitgeverij, Myngle zette het taalonderwijs voor het eerst op internet, en Layar zette nieuwe ‘augmented reality-technologie in de markt.
Inschrijven
Een concept inschrijven of je persoonlijke favoriet aandragen kan tot 1 juli 2011. In de jury zitten dit jaar onder anderen trendspotter Alexander Klöpping, Jan Wildeboer (directeur Strategy & Business Development van KPN), internetondernemer Boris Veldhuijzen van Zanten en hoofd NOS Nieuwe Media Lara Ankersmit.
De jury beoordeelt de inschrijvingen op algehele indruk, innovativiteit, succes en potentie. Naast de mediawaarde die op het spel staat zetten Metro, Emerce en Molblog de winnaar in de spotlight.
Op mcht.innovation-awards.nl vind je meer informatie en kun je een concept tippen of inschrijven. Ook bevat de website een database met de in totaal zo’n duizend concepten die zich de afgelopen vier jaar inschreven.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid