Overslaan en naar de inhoud gaan

De snelle Consumens

Twitter is een hit en dat heeft alles te maken met de snelheid die de Consumens er op nahoudt om informatie te verzamelen en door te geven.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Iedereen is journalist geworden, iedereen is informant of Infomens. SMS”en was de voorloper van de snelle boodschap. Snel en makkelijk contact op ieder gewenst moment. De nieuwe generatie telefoons met qwerty toetsenbord het iPhone touchscreen en de kleine lap en palmtops hebben er voor gezorgd dat aan de behoefte van de Consumens kon worden voldaan om snel meer informatie te verspreiden. Sneller en indringender dan de oude media.

related partner content for mobile comes here

Allerlei ontwikkelingen in het recente verleden, zoals Pecha Kucha, lieten al zien dat er een kritische grens aan de hoeveelheid info zit. De Consumens wil graag dieper geïnfo’d worden maar het moet wel snel gaan. Zowel info afgeven als opnemen. Er ligt dus een kritische grens aan het aantal woorden of aanslagen. Die kritische grens hebben de voormalige Bloggerjongens van Twitter gevonden. Die grens is één van de belangrijkste reden van het succes. Iedereen die met communicatie en met Merken bezig is kan daar ook best wat uit leren.Dat aan het afgeven van informatie dus grenzen zitten.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in