De snelle Consumens


Iedereen is journalist geworden, iedereen is informant of Infomens. SMS”en was de voorloper van de snelle boodschap. Snel en makkelijk contact op ieder gewenst moment. De nieuwe generatie telefoons met qwerty toetsenbord het iPhone touchscreen en de kleine lap en palmtops hebben er voor gezorgd dat aan de behoefte van de Consumens kon worden voldaan om snel meer informatie te verspreiden. Sneller en indringender dan de oude media.
Allerlei ontwikkelingen in het recente verleden, zoals Pecha Kucha, lieten al zien dat er een kritische grens aan de hoeveelheid info zit. De Consumens wil graag dieper geïnfo’d worden maar het moet wel snel gaan. Zowel info afgeven als opnemen. Er ligt dus een kritische grens aan het aantal woorden of aanslagen. Die kritische grens hebben de voormalige Bloggerjongens van Twitter gevonden. Die grens is één van de belangrijkste reden van het succes. Iedereen die met communicatie en met Merken bezig is kan daar ook best wat uit leren.Dat aan het afgeven van informatie dus grenzen zitten.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid