Nederland 1 op 20,2 pct in week 15
Nederland 1 was in week 15 marktleider met een aandeel van 20,2 pct (18.00-24.00 uur, 6+).

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Tweede zender was RTL 4 met een marktaandeel van 16,5 pct en SBS 6 had 10,8 pct. Gezamenlijk hadden de publieke zenders een aandeel van 36,5, de vier RTL-zenders kwamen op 28,9 en de drie SBS-zenders op 20,6 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie van zondagavond met 2.216.000 kijkers. De kijkcijfers waren wat lager in verband met Pasen en het mooie weer.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid