Nederland 1 op 20,2 pct in week 15
Nederland 1 was in week 15 marktleider met een aandeel van 20,2 pct (18.00-24.00 uur, 6+).
Tweede zender was RTL 4 met een marktaandeel van 16,5 pct en SBS 6 had 10,8 pct. Gezamenlijk hadden de publieke zenders een aandeel van 36,5, de vier RTL-zenders kwamen op 28,9 en de drie SBS-zenders op 20,6 pct.
related partner content for mobile comes here
related partner content comes here
Best bekeken programma van de week was Studio Sport Eredivisie van zondagavond met 2.216.000 kijkers. De kijkcijfers waren wat lager in verband met Pasen en het mooie weer.
Vacatures
Externe communicatie- en mediaspecialist
Vereniging Eigen HuisAccountmanager New Business
SpottaAccountmanager
SpottaBron: Stichting Kijkonderzoek.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid