Overslaan en naar de inhoud gaan

Super de Boer met spaaractie

Vanaf aanstaande maandag zet Super de Boer een spaaractie in. Donald Duck en zijn vrienden spelen daarin de hoofdrol.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Vanaf 13 april kunnen klanten van Super de Boer zogenaamde ‘Clickcards’ van Disneyfiguren sparen. Dat meldt Super de Boer in een persbericht. Door de striphelden uit de kaart te ‘clicken’ ontstaat een pion voor een uniek Duckstad-spelbord. Tussen deze ruim 12 miljoen kaarten bevinden zich Duckstad dubbeltjes waarmee de consument kans maakt op één van de 32.000 Disney prijzen, waaronder een ‘gehele slaapkamermetamorfose in Disney-stijl’.

Klanten ontvangen een ‘Clickcard’ bij elke vijftien euro aan boodschappen en bij diverse actieproducten. Naast de kans op vele prijzen, kan met de ‘Clickcard’ door de hele familie het speciaal ontwikkelde Duckstadspel gespeeld worden. Hiervoor is een speciaal spelbord en bewaarblikje verkrijgbaar in de winkels.

Super de Boer verwacht dat de prijzenactie een grote hit onder kinderen gaat worden. Suzanne van ’t Zand, Promotiecoördinator van Super de Boer, licht in het persbericht toe: ‘Donald Duck is van alle leeftijden, daarmee spreken we een groot publiek aan’. In elke Super de Boer-winkel zijn gemiddeld 100 prijzen te winnen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word abonnee

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al abonnee? Log hier in