Overslaan en naar de inhoud gaan

Computable en Re.Public winnen LOF-prijzen

Computable van VNU Media wint dit jaar de LOF-prijs voor beste vakinformatie, Re.Public van Sdu krijgt de LOF-Innovatieprijs 2009.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Woensdagmiddag zijn in De Fabrique in Utrecht de winnaars van de LOF prijzen 2009 bekendgemaakt. Computable werd door de jury tot winnaar gekozen uit vijf nominaties. De andere vier waren: Ars Aequi (Ars Aequi), Medisch Contact (KNMG/Reed Business), Misset Horeca (Reed Business) en Zibb & Bizz (Reed Business). Aan de LOF-prijs voor Vakinformatie 2009 is een geldbedrag verbonden van 10.000 euro.

related partner content for mobile comes here

Re.Public werd gekozen uit drie nominaties. De andere twee waren: AMT Garageforum/AMT Reparatiewijzer van Reed Business en Praktijkinfo Huisarts en Praktijkinfo GGZ van Springer/BSL. Aan de LOF-Innovatieprijs 2009 is een bedrag verbonden van 5.000 euro. De LOF-Innovatieprijs is een stimuleringsprijs voor nieuwe lanceringen en innovatie van vak- en wetenschappelijke informatie.

De jury stond onder voorzitterschap van Karin van Gilst, o.a. directeur Weekbladpers Tijdschriften en uitgever van Vrij Nederland en voorheen hoofdredacteur van o.a. Intermediair en Viva.

De LOF-prijzen zijn een initiatief van de Stichting Lucas-Ooms Fonds en de Groep Uitgevers voor Vak en Wetenschap (UVW) van het Nederlands Uitgeversverbond.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in