San maakt longlist Groot-Accenten bekend


Genomineerd voor Adverteerder van het Jaar zijn (in alfabetische volgorde): Albert Heijn, ANWB, Hema, Ikea, KPN, NS, Postbank/ING, Rabobank, Robijn en Volkswagen. Op de longlist voor Bureau van het Jaar staan: Achtung, Alfred, DDB, Doom&Dickson, Lemz, Leukwerkt, N=5, S-W-H, TBWA/Neboko en They.
Voor het Consistent Accent - voor campagnes die tenminste drie jaar lang succesvol hebben gelopen - staan op de longlist: Albert Heijn, Belastingdienst, Hema, HI, Ikea, Kon. Landmacht, Peijnenburg, Rabobank, Unox en Volkswagen.
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSDe San gaat alle genomineerden nu vragen om kort aan te geven waarom zij menen in aanmerking te komen voor een van de drie Groot Accenten. Hieruit volgt de shortlist. De jury van de ABC-accenten (voor Adverteerder en Bureau van het Jaar en het Consistent Accent) bestaat uit vertegenwoordigers van de San, BVA, Adformatie en enkele onafhankelijke deskundigen.
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid