Overslaan en naar de inhoud gaan

San maakt longlist Groot-Accenten bekend

De San heeft de longlists bekendgemaakt met genomineerden voor de Groot-Accenten voor Bureau en Adverteerder van het Jaar, en het…
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Genomineerd voor Adverteerder van het Jaar zijn (in alfabetische volgorde): Albert Heijn, ANWB, Hema, Ikea, KPN, NS, Postbank/ING, Rabobank, Robijn en Volkswagen. Op de longlist voor Bureau van het Jaar staan: Achtung, Alfred, DDB, Doom&Dickson, Lemz, Leukwerkt, N=5, S-W-H, TBWA/Neboko en They.

related partner content for mobile comes here

Voor het Consistent Accent - voor campagnes die tenminste drie jaar lang succesvol hebben gelopen - staan op de longlist: Albert Heijn, Belastingdienst, Hema, HI, Ikea, Kon. Landmacht, Peijnenburg, Rabobank, Unox en Volkswagen.

De gaat alle genomineerden nu vragen om kort aan te geven waarom zij menen in aanmerking te komen voor een van de drie Groot Accenten. Hieruit volgt de shortlist. De jury van de ABC-accenten (voor Adverteerder en Bureau van het Jaar en het Consistent Accent) bestaat uit vertegenwoordigers van de San, BVA, Adformatie en enkele onafhankelijke deskundigen.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in