Overslaan en naar de inhoud gaan

Ctac beste Channel Partner van SAP

Bedrijfssoftwareleverancier SAP heeft zijn jaarlijkse awards uitgereikt aan de meest succesvolle partners van SAP in 2013.
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie
Miniatuurvoorbeeld
Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
© adformatie

Het concern heeft in totaal twaalf awards uitgereikt. De beste Channel Partner van 2013 is Ctac. Deze partner heeft volgens SAP in 2013 bewezen aanzienlijk voorop te lopen als het gaat om het adopteren van SAP-innovaties. Daarnaast hebben zij tal van nieuwe klanten in de retail- en vastgoedmarkt geworven

related partner content for mobile comes here

‘Het partnerkanaal is voor ons van cruciale waarde en met de huidige SAP oplossingen is de rol van onze partners aanzienlijk uitgebreid. Maar het gaat tegenwoordig niet meer alleen om het implementeren van onze softwareoplossingen. Partners moeten onze technologie ook op een innovatieve manier bij organisaties kunnen inzetten, zodat de klant concurrerend voordeel kan realiseren’, zegt Jeffrey Raskeyn, Director General Business & Partner Ecosystems. ‘Dankzij de inzet van onze partners hebben zij de innovatiekracht van tal van organisaties versterkt. Via deze partner awards uiten wij dan ook onze waardering voor hun inzet, betrokkenheid en de successen die zij hebben bereikt.’

Atos won de award voor Beste Innovation Partner dankzij een aansprekend innovatief project bij ASML. Goldfish kreeg de award voor Snelst Groeiende Channel Partner. In de markten food en pharma heeft het een forse groei doorgemaakt. Deze groei was mede mogelijk dankzij een grote investering in innovatie.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in