Crisis-learning uit China: ‘Geef marketeers meer autonomie’
Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor professionals in marketing, media, communicatie en reclame waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus.
In deze aflevering spreken we met Mark Greeven, professor of innovation and strategy aan het Institute for Management Development (IMD) in Lausanne. En hij is auteur van het boek Pioneers, Hidden Champions, Changemakers, and Underdogs (Lessons from China’s Innovators).
Vacatures
Senior Marketeer Partnerships
Nationale Postcode LoterijSenior communicatieadviseur
Gemeente DelftTeamleider Online
AVROTROSWat Nederlandse marketeers kunnen leren van de Chinezen
Greeven, die onlangs nog sprak bij een virtueel event van Platform Innovatie in Marketing (PIM), heeft twee specialisaties. De ene is business ecosystems, maar in dit video-interview hebben we het vooral over zijn andere specialisatie; namelijk innovatie, en dan met de blik van en naar China.
- Hoe reageren adverteerders en bureaus in China op de crisis tot nu toe?
- Wat valt Greeven op?
- Wordt er een slachting verwacht onder Chinese bureaus?
En verder:
- Wat kúnnen we in Nederland leren van de Chinezen?
- Wat zijn in het oog springende ‘corona-innovaties’ in China geweest de afgelopen weken, maanden?
- Wat geeft Greeven Nederlandse marketeers nu mee?
Reacties:
Om een reactie achter te laten is een account vereist.
Inloggen Word lid