Overslaan en naar de inhoud gaan

Crisis-learning uit China: ‘Geef marketeers meer autonomie’

ADFORMATIE CONNECTS DAILY: IMD-professor en China-kenner Mark Greeven laat zien dat innovatie niet altijd iets met tech en digital is.
Mark Greeven vanuit Lausanne
Mark Greeven vanuit Lausanne
© Adformatie Connects Daily
Mark Greeven vanuit Lausanne
Mark Greeven vanuit Lausanne
© Adformatie Connects Daily

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor professionals in marketing, media, communicatie en reclame waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus.

related partner content for mobile comes here

In deze aflevering spreken we met Mark Greeven, professor of innovation and strategy aan het Institute for Management Development (IMD) in Lausanne. En hij is auteur van het boek Pioneers, Hidden Champions, Changemakers, and Underdogs (Lessons from China’s Innovators).

Wat Nederlandse marketeers kunnen leren van de Chinezen

Greeven, die onlangs nog sprak bij een virtueel event van Platform Innovatie in Marketing (PIM), heeft twee specialisaties. De ene is business ecosystems, maar in dit video-interview hebben we het vooral over zijn andere specialisatie; namelijk innovatie, en dan met de blik van en naar China.

  • Hoe reageren adverteerders en bureaus in China op de crisis tot nu toe?
  • Wat valt Greeven op?
  • Wordt er een slachting verwacht onder Chinese bureaus?

En verder:

  • Wat kúnnen we in Nederland leren van de Chinezen?
  • Wat zijn in het oog springende ‘corona-innovaties’ in China geweest de afgelopen weken, maanden?
  • Wat geeft Greeven Nederlandse marketeers nu mee?

Adformatie Connects Daily #10

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in