Overslaan en naar de inhoud gaan

'Kwart consumenten overweegt nu van merk te veranderen'

ADFORMATIE CONNECTS DAILY Fons van Dyck (BBDO Think): 'Merken die nu inzetten op promotie en activatie, maken alleen maar Amazon sterker.'
Fons van Dyck
Fons van Dyck
© Adformatie Connects Daily #5
Fons van Dyck
Fons van Dyck
© Adformatie Connects Daily #5

Adformatie Connects Daily is een online videopanel voor marketeers waarin we met specialisten inzoomen op een onderwerp dat te maken heeft met het coronavirus. In deze aflevering spreken we met Vandaag spreken we met Fons van Dyck, managing director van Think BBDO en professor aan de Vrije in Brussel, beide in Brussel.

related partner content for mobile comes here

Bovendien is Van Dyck schrijver van een hele reeks marketingboeken, de laatste is getiteld, ‘De onsterfelijke onderneming’.

Hard inzetten op sales

Van Dyck neemt ons als 'correspondent België' mee in hoe het marketing- en reclamelandschap er in België voorstaat. Daarna beantwoordt hij vragen over de post-virus-recessie en of dat betekent dat we allemaal weer aan de kortetermijnmarketing (promotiegeweld, prijsactivaties, korting!) gaan.

Want is het niet gewoon best een goed idee om in zo’n economische dip even hard in te zetten op sales? En zo niet, hoe overtuig je een adverteerder dan van het belang van themacommunicatie in een fase van ‘wederopbouw’?

 

Kijk hieronder het gehele (niet-ge-edite) videogesprek. (Duur: 16:17)

Adformatie Connects Daily #5

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in